Geef uw klachten door aan Portazul

 

Klachten

Klachten - Garantie

Alhoewel wij streven naar de best haalbare service kan er helaas wel eens iets misgaan.   Bijvoorbeeld omdat je niet hebt gekregen wat je verwachtte, vanwege een onverwacht technisch probleem of omdat je van mening bent dat de kwaliteit of de kleurstelling toch te wensen overlaat. Voor alle producten die je bij Portazul koopt, geldt de wettelijke garantie, dwz dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Neem in dat geval eerst contact op met de Portazul helpdesk, dan proberen we je probleem met behulp van onze helpdesk al direct op te lossen. T 0318-664505 E info@portazul.nl.   

Blijkt een oplossing niet realiseerbaar, ben je tòch niet tevreden en besluit je alsnog een bezwaar kenbaar te willen maken, doe dat dan conform ons Portazul stappenplan:

Klachtmelding. Het kan van belang zijn dat Portazul gaat kijken in verband met bijvoorbeeld door Portazul te dragen herstelkosten naar aanleiding van het door jou gemelde bezwaar. Indien het geleverde product beschadigd is of een gebrek vertoont is de wettelijke klachttermijn 2 maanden na ontdekking van het gebrek. Portazul verzoekt echter de klacht binnen binnen 8 werkdagen na ontvangst van het product, m.b.v. nauwkeurig geformuleerde gegevens bij Portazul in te dienen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kan de klacht worden voorgelegd aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform(http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"
 

Een klachtmelding hoort schriftelijk te worden gedaan met behulp van een volledig ingevuld klachtmeldingsformulier inclusief alle relevante product- en klachtgegevens. Ook hebben wij de Portazul aankoopbon (per email ontvangen) en bij voorkeur het Portazul uitleveringsbewijs (vrachtbrief) daarbij nodig. Ons klachtmeldingsformulier kun je aanvragen door onderstaande velden in te vullen. Wij zullen dan binnen 24u reageren (m.u.v. het weekend).

Op het moment dat Portazul in het bezit is van al deze noodzakelijke informatie kan de klacht binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord worden. Indien de klacht een langere verwerkingstijd behoeft, word je hiervan ook binnen 14 dagen op de hoogte gesteld. De toetsing en eventuele bevindingen daarvan worden vermeld op datzelfde klachtmeldingsformulier.

Indien er goederen in aanmerking komen voor retourname, vragen we je nog wel een compleet ingevulde retourbon in te vullen om de retour te helpen realiseren.

Als alle stappen goed zijn afgewerkt wordt het transport van de betreffende aanvraag snel door Portazul in gang gezet.

Aanvraag klachtenformulier

 
Bereken het volgende: 1 plus 1.
 
Wij gebruiken cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Lees meer...